SANEP Market
SANEP Market je komerčním oddělením společnosti SANEP zabývající se výhradně obchodní činností v rámci marketingových průzkumů.
V rámci své činnosti provádíme standardní metody průzkumů a výzkumů zaměřených zejména na znalost a postavení dané značky, cenovou politiku, životní úroveň, reklamu a další marketingové oblasti. Díky našemu jedinečnému respondentnímu panelu Sanep.cz, který čítá více jak 200 tisíc stálých respondentů, jsme schopni okamžitě zajistit potřebná data z jakékoli společenské, sociální, věkové a regionální oblasti. Používaná metodologie vychází z nejnovějších a nejúčinnějších známých metod a postupů, které zajišťují klientům nejkomplexnější soubory dat z dané oblasti a pro daný průzkumný záměr.
Nejnovější vlastní metodologické postupy společnosti SANEP pak umožňují v rámci komerčních průzkumů SANEP Market provádět rozsáhlá šetření v nejrozsáhlejší výzkumné aplikaci v rámci průzkumů veřejného mínění, kterou hlasovací systém společnosti SANEP v tuto chvíli v rámci ČR představuje. Naši hlavní výzkumnou strategii tvoří kvantitativní a kvalitativní postupy. Pro získávání spolehlivějších a relevantnějších odpovědí pak aplikujeme smíšený výzkum, který je kombinací kvantitativního a kvalitativního postupu.
Pro co nejpřesnější ověření získaných dat využíváme tzv. datovou triangulaci, která nám umožňuje eliminovat případné anomálie sledovaných skupin tazatelů a celkové umožňuje získávání velice přesněné údaje.
Dle zájmu a potřeby klienta je možné zadávat a zpracovávat nejen bleskové průzkumy, ale realizovat i dlouhodobé výzkumné záměry. Samozřejmostí je pak individuální programové zpracování daného zadání každého klienta.
Analytické zázemí komerčního oddělení SANEP Market v kombinaci s jedinečným internetovým dotazníkovým systémem je schopné profesionálně zpracovávat a vyhodnocovat zadání např. v oblasti zdravotnictví, celého průmyslového odvětví, reklamy médií a komunikace apod. V rámci jednotlivých produktů pak zajišťuje SANEP Market kompletní informace pro prodejní a distribuční marketing.
Výjimečná respondentní skupina, a zejména pak schopnost rychlého zpracování neomezeného množství dat, představuje pro klienta možnost získání okamžitých údajů o stávajícím chování prodejního trhu, chování a reakcí spotřebitelů, atd.